fbpx

כמה כללים חשובים לתכנון אירוע חברה

Home / Single Blog

כמה כללים חשובים לתכנון אירוע חברה

מעט לעת חברות וארגונים מפיקים אירועי חברה במהלך השנה ישנם סוגים רבים של אירועי חברה, החל מימי גיבוש, ימי ספורט, סיורים קולינריים, סדנאות, ימי כייף, נופש חברה, אירוע ערב משולבים עם אומן וארוחה טובה. כל זה בא לעזור ולסייע וליצור תחושת אחדות וקהילה.

מעט לעת חברות וארגונים מפיקים אירועי חברה במהלך השנה ישנם סוגים רבים של אירועי חברה, החל מימי גיבוש, ימי ספורט, סיורים קולינריים, סדנאות, ימי כייף, נופש חברה, אירוע ערב משולבים עם אומן וארוחה  טובה. כל זה בא לעזור ולסייע  וליצור תחושת אחדות וקהילה. אירועים הם גם דרך מצוינת לגרום לעובדים שלכם להתרגש מהמטרות והערכים של החברה.   יש כמה אלמנטים חשובים שכדאי לבחון כדי ליצור אירוע חברה אפקטיבי ככל האפשר :

ראשית הגדירו את מטרת אירוע חברה:
מה הייתם רוצים שהעובדים שלכם יחוו ? מה אתם היית רוצים רוצה שהם יעשו? האם תרצו לקיים אירוע שכולם משתתפים או לפי מחלקות?

מומלץ ליצור צוות עבור סיעור מוחות:
מה יהיה מקום מתאים? איך זה צריך להיות בנוי? אילו פעילויות ישאירו אנשים מעורבים יש לייצר 3 רעיונות בחירת הרעיון הנבחר עכשיו כשיש לך כמה רעיונות, בחרו אחד! דבקו ברעיון הזה עד שהגיע הזמן לתכנון האירוע.

תכנון ציר זמן לאירוע
מתי תצטרך להתחיל לתאם את כל הספקים לאירוע החברה? מתי כדאי להתחיל לקדם את האירוע באופן פנימי כדי שאנשים יוכלו להתחיל לתכנן תוכניות מבעוד מועד? שליחת טייזרים לעובדי החברה כדי ליצור עניין וסקרנות יש לשלוח מעת לעת ולהרגיש את התגובות של העובדים, האם הצלחתם לייצר עניי?  יש ליצור רישום  כדי להבין כמה מתכננים להגיע תכנן

לוגיסטיקה:
התחל לתכנן לוגיסטיקה כגון דוכני מזון בר משקאות , אומן אורח , עיצוב האולם ומיתוג. עזרה בחברת הפקה שתסייע בניהול מול כל הגורמים, וניהול ותפעול של היום, זה יחסוך לכם הרבה כאב ראש, זמן, וגם כסף

למה להשקיע במעורבות עובדים עבור אירוע חברה איכותי?
מעורבות עובדים היא חלק גדול מאירועי חברה איכותיים והיא יכולה לעזור להועיל לעובדים בדרכים שונות. זה יכול להועיל למעסיק, שיראה עלייה בתפוקה ומורל טוב יותר בקרב העובדים. השקעה במעורבות עובדים לאירועי חברה חשובה מסיבות רבות. זה יוצר תחושה של קהילה וחיבור עם עובדים אחרים, מה שיכול להוביל להגברת הנאמנות לחברה. מעורבות העובדים מיטיבה גם עם המעסיק על ידי הגדלת הפריון ואיכות העבודה בקרב העובדים. "גיוס עובדים באירועי חברה יכולה להיות דרך מצוינת לשפר את המורל והפרודוקטיביות תוך מתן תחושה של קהילה." – פיל מוי. חברות צריכות להשקיע בעובדים שלהן כי זה חשוב לצמיחה ואיכות העבודה בקרב העובדים.

מדוע ליצור חוויה של אירוע חברה נשכח עבור העובדים והלקוחות העסקיים שלך?
אירוע חברה הוא מפגש של אנשים שמתכנסים כדי לחגוג, להנציח או לחוות משהו. אירועים יכולים להיות מתוכננים או ספונטניים, חוויה בלתי נשכחת היא אירוע חברה שיש לו השפעה מתמשכת על המוח, הרגשות או ההתנהגות של מישהו. כאשר אירוע חברה בלתי נשכח זה משאיר השפעה משמעותית על האדם שחווה אותו.
אירועים אלו יכולים להיות מתוכננים או ספונטניים אך הם צריכים להיות משמעותיים כדי שיהיו בלתי נשכחים וכך לעובד בארגון שלכם תהיה תחושה נהדרת שתשליך עליו גם בזמן העבודה ובכך יהיה הרבה יותר מחויב למקום עבודתו.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו

עקבו אחרינו

ריפרש הפקות ותיירות

צרו קשר לאירוע הבא שלכם

Scroll to Top