fbpx

מבצע חשאי 2024

Home / Single Blog

מבצע חשאי 2024

הפכו לסוכנים חשאיים וצאו למסע מרתק ברחבי העיר, עם המון משימות ואתגרים. בשילוב שחקנים מקצועיים! זה מאתגר, זה מגבש, זה מצחיק לאללה וזה פשוט – כיף! ובעיקר מגבש!

האטרקציה שלנו היא בעצם שילוב של מופע אינטראקטיבי ייחודי עם שחקנים + "חדר בריחה" אשר מתרחש ברחובות תל אביב עם חידות ומשימות + סיור עירוני מרתק בו משולב מידע אמיתי על המשתתפים.

המשתתפים מגיוסים למשימה מיוחדת שמטרתה לעזור לסוכני משטרה בפעילות סודית וחשובה – הם מקבלים מפה, אביזרים מיוחדים ושלל רמזים נוספים שישמשו אותם במשימה המיוחדת שלהם.

הדמות הראשונה שהם פוגשים הינה סוכן בכיר במשטרה אשר מגייס את המשתתפים למשימה ומסביר להם את חוקי המשחק, משם ממשיכים המשתתפים לאורך המסלול המיוחד בתל אביב תוך כדי פיצוח חידות, שימוש באביזרים וביצוע משימות מגבשות ומהנות.

במהלך המסלול המשתתפים יפגשו דמויות ואנשים מסתוריים (שחקני המופע) אשר יקדמו את העלילה, יאספו חפצים וימסרו רמזים תוך כדי הסבר על המקומות המעניינים שבדרך.

במשך הפעילות שלנו אי אפשר לדעת מיהו חלק מהמשחק ומי הוא סתם עובר אורח תמים והסיטואציות המיוחדות שהמסתורין הזה יוצר גורמות להנאה רבה למשתתפים.

המידע האישי שאנו אוספים על המשתתפים והשימוש בו במהלך הפעילות יוצר תחושת שייכות, גיבוש והתרגשות באירוע (וגם הופך את המשתתפים למאוד חשדניים כלפי חבריהם לקבוצה) 😊

שעות הפעילות: כל יום ובכל שעה בהתאם לזמינות.

שפת האירוע: האירוע מתקיימים בעברית או באנגלית (עם שחקנים דוברי שפת אם).

מיקום האירוע: שוק הכרמל/נחלת בנימין, תל אביב.

*אירועים של מעל 100 משתתפים יכולים להתקיים בכל מקום בארץ

כמות משתתפים: אנחנו יכולים לעשות אירוע לכמות משתתפים בין 5-700.

המשתתפים מחולקים לקבוצות של עד 20 משתתפים.

 

 

מאמרים אחרונים

דברו איתנו

עקבו אחרינו

ריפרש הפקות ותיירות

צרו קשר לאירוע הבא שלכם

Scroll to Top